På väg

Laddar för fiskeresa i helgen med husbilen eftersom det kommer att bli betydligt finare väder istället för sista dagarnas regnande. Maskarna i kylen lever (i burk) fastän jag fick ge dem en knuff (i ryggen???) för att börja åla sig. De har fått klara sig utan mat ett par veckor men nu är det försent för nu skall de bli mat själva till nån rejäl fisk. Jag VILL äta nyfångad halstrad ädelfisk direkt från elden med höstfärgade träd intill och lätt kvällsdimma!
Jag tänker tanken några gånger så blir det säkert så!
Planerar en längre resa i början på året men då blir det med flygplan som ekipage.
Själva planerandet är en del av det roliga och möjligheterna är MÅÅÅNGA. Hoppas landet inte kallas Trumpland när det är dags. Då kanske jag anses som invandrare och är inte välkommen? Vilken sopa den mannen är!
Inom ett par veckor skall det vara klart och sen är det dags för att längta, en nog så viktig känsla.
#1 - - Henny:

Det där måste jag få veta mer om. Kan vi kanske ses under resans gång?

Svar: Låter inte helt omöjligt.Resan planerad hitills till början av januari....
Jag som spanar...