På väg...



Så är då den stora dagen snart här. Dotter Diana och Erik gifter sig till helgen!
Jag vet att det kommer att bli en fantastisk helg i Stockholm där bröllopet sker. Längtar...

För ungefär ett år sedan så friade Erik ute på isen vid Björkudden i Göteborgstrakten. Vinterpromenaden på isen blev plötsligt ett frieri på knä och i ryggsäcken fanns både kristallglas och Champagne!   Bra jobbat Erik!

I min väska packar jag ned minnen från förr och förhoppningar om framtiden...
Lilla nätta torka-tårarna-näsduken viker jag försiktigt och lägger ned bland sommarlätta festkläder och strasssmycken. Mina barn är definitivt vuxna nu....sen länge.

Så nu drar jag till Stockholm och firar brudparet!

#1 - - Birgitta o Bosse:

Såå roligt vi förstår att du längtar.

Gratulera brudparet så mycket från oss Kram

#2 - - Henny:

Oj. är det redan dags, tiden flyger iväg. Du kan väl ge dem båda en stor kram från oss fjällrävar. Vi hoppas du får en riktigt fin helg och inte blir fast i någon cell på Långholmen.

#3 - - Carola:

Jag skall hälsa brudparet från er alla!

Ja det stämmer, bröllopet sker på Långholmen. Men jag tror inte jag blir inlåst i någon cell. Vi norrlänningar trivs bäst i naturen..

#4 - - ingegerd marklund:

Du kommer att få en oförglömlig helg i storstan, och vilken härlig måg den där Erik är. Hälsa brudparet och spesiellt Diana. Kram på er alla.