Galler-Daller

 
 
Jag trodde att jag mördat...
 
Under en av festivaldagarna "snabbköpte" jag en Souvas och rusade till min bil för avfärd till andra aktiviteter.
Rattade bilen ur mitt garage med en hand på ratten och min snabbmat i andra nypan.
När jag kört ungefär 50 meter börjar det rinna "blod"  nedför min framruta!!!
 
Jag hann tänka att jag kört på någon, blinkat med ögonlocken för länge, missat någon rullatorburen, bungy-jump-landning på mitt biltak...?
Jag hade nästan hunnit bo in mig i fängelse när jag kom på...
När jag köpte min Souvas ingick en plastmugg med lingondricka! Den ställde jag på biltaket när jag låste upp bilen.
 
Ser fram mot min nyvunna frihet!
 
 
#1 - - Christina:

Ja så det kan bli :-) Hur utnyttjar du din nyvunna frihet nu på bästa sätt?

Svar: Ja du Christina. Jag tvättar bilen från lingondricka...
My Tower.....

#2 - - Inger Svensson:

Shit - vilken tur! Det hade aldrig varit möjligt att hålla dig inlåst mer än en timme!